Det fina med att studera!




Mitt i all kaos. I all kaos av tidsbrist funderar jag på att börja blogga så smått igen.
Det är kul att på kvällen, eller när hellst man känner för det skriva ett par rader.
Skriva om alla fina stunder, och alla fina vänner. För det är värt att påminna sig själv, påminna andra och framförallt påminna dom som behöver bli påminda.


Skolan växer som ett berg samtidigt som vårsolen börjar stiga. Inte ett berg som i överfullt med papper, utan mer som en snara som dras åt. Just nu gnager ångesten över b-uppsatsen. Ett ämne ska kommas på snarast. Hellst till imorgon. Samtidigt känns det otroligt kul att få skriva en månad. För det är det jag tycker är kul. Att fixa och dona med uppsatser, att leta fakta och att sedan få ner den på bästa sätt. Jag ska försöka påminna mig om det, för det kommer behövas. Då och Nu, Förr eller Senare.


En torsdag och en picknick på en matta. solen ville inte skina och regnet föll. Tre flickor och tre trötta ansikten.
Lyckan av att göra en torsdag bra,fin och speciell. Som alla dagar vi skapar tillsamans, alla de VI vänner i uppsala. Imorgon en till, igår en annan.


Tröttheten har redan för länge sen krypit på, dags att ta itu med den. När nätterna blir längre kommer jag kunna vakna utvilad. Tills dess, lever jag med glädje.

/ Sofia

Kommentarer
Postat av: Anette

fin bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback