en helg är avslutad

Så tog denna helg slut. Äntligen.
Fina stunder har hunnits med, och arbetstimmarna har gått ovanligt fort. Allt tack vare solen.
Två morgonlöpturer och två långpromenader till jobbet. allt detta i sol under helgen.
Glada kunder och glada arbetskamrater. allt tack vare solen. Perfekt.
Och jag har ett brunt ansikte. men jag vet inte hur. kanske är det ansiktsbomben från solariet förra veckan som fortfarande sitter i. eller så är det morgonturerna. Jag vet inte. Och ingen annan tycker jag är brun. Jag tycker!

Ett par timmars plugg imorse satte guldkant på helgen. tänk vad jag varit duktig. Duktig helg!
Och fina kläder har köpts. I löparskor på gränby-centrum. Åldern märks av. Jag bryr mig inte. Jag köper nya kläder. då märks det inte. Åldern alltså. Även om jag vill att den ska märkas.

Jag har köpt massa vin också. och massa champange. Det ska bli en kul vecka. Var så säker!
Ett helt år av längtan, för två dagar ?? Nej vi gör fler. Vi gör ett hav av roligheter och låter inte ett års längtan gå fördjäves.



B-uppsatsämne: Hur har debbaten i Svenska medier(läs tidningar) gått sedan 2005(det år turkiet började förhandla, på allvar) över Turkiets strävan efter ett EU-medlemskap.
Det ska jag lösa. easy cake. många timmar.


En sovning nu och en tidig morgon imorgon,  på agendan: skolan!  tomt kylskåp, ingen tandkräm. träning och jobbtjejsträff-- .

hej hopp =) s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback