lördag!

Idag är det kallt i uppsala, men med en skinande sol.
Jag försökte sitta på bryggan ett tag och filosofera men blåsten satte ganska snart stopp för det.
Igårkväll grillade vi, det gick men det var kallt. Eller såklart orkade inte jag grilla utan jag stekte två köttbitar hemma innan.
tråkigt, men bekvämt.
två köttbitar salt och peppar. punkt. bara. usch samma middag idag.

Ska gå hem till olle en sväng, och känna att det är lördag. För det är bara på lördagar, varannan lördag i mitt fall, som man kan sitta ner och umgås bakis och utan ord utan att känna sig stressad över massa saker att göra.
de stunderna tycker jag om. att ta det lungt och umgås utan stress.


punkt och puss =)

Kommentarer
Postat av: peter

jag bor också i uppsala


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback