måndag

Så har även denna måndag snart passerat. En måndag jag omgjorde till en behövlig extra helgdag. En helgdag som varit otroligt aktiv och effektiv. Med både träningstid, städning och riktig matlagning och många timmar i skolan. Dock blir dagarna lättare om man låtsas att det är helg. Inte följer tiderna slaviskt, låter sig själv dra sig i sängen till 09 på morgonen, äta frukost med tidningen (läsa tidningen såklart) och tycka synd om alla som pluggar en helgdag /(titta ner lite på dom för att de varit lata under veckan) ., och berömma sig själv för att man är så otroligt duktig som pluggar en helgdag.

Well ni fattar. Rutiner är bra, men inte nödvändiga för jämnan..

Klockan närmar sig 23 och dagens mission är ännu inte uppfyllt; att hitta/uppfinna/skapa/komma på en frågeställning till min b-uppsats. Komma på ett helt ämne till och med. Efter ett par timmars källsökningar i förmiddags insåg jag att mitt tänkta ämne inte går att genomföra. Det är bråttom eftersom jag skulle behöva börja skriva uppsatsPMèt imorgon ( en uppsats om hur jag ska skriva b.uppsatsen) då jag som vanligt lyckats boka hela veckan. och jobbar hela helgen.



Denna vecka har att bjuda på många bra saker och gå riktigt snabbt. mamma mormor och morfar kommer på onsdag vilket jag ser fram emot mest.

sov gott.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback