en torsdagskväll

Att slå av tv`n och på med en bra skiva är rena dunderkuren. Jag har diskat, städat, dammsugit och satt upp lite tavlor ikväll. Egentligen jätte trött, men det är skönt att ge sig själv lite tid ibland( Eller för att vara ärlig hade jag så skittråkigt).
Lagade världens godaste mat. åt. lade i matlådor. diskade. inte speciellt kul.

Vad har hänt sen sist? och vad har inte hänt?

Jag skulle vilja påstå att det går bra nu, det är mycket i luften. Många bollar. Ungefär tusen bollar och än så länge kan jag hålla den uppe, jag orkar hålla dem i rullning. Det är helt fantastiskt.

En veckas valborg förra veckan. en av fingrarnas bästa veckor i mitt liv, lätt. utan tvekan. Alla veckor är eof bra veckor, men denna var något utöver det vanliga. Den började med tjejkväll, tisdagsklubb, kvalborg, VALBORG (champangefrukost kl7 i strålande sol, lunch i ekoparken, mösspåtagning, två champangegalopper, mat, "grillning", korridorsfest), och avslutades med majmiddag. 12dk, finklädd. (ny fin rosa klänning), fyra rätters och massa snapps.

Lördagen hade vi en grillning med lättdryck vinbär vill jag lova.


B-uppsats ämne påkommet, knaggligt börjar det te sig en bild av hur den ska vara uppläggd. än är mycket kvar. Ungefär 25sidor och TUSEN artikler att läsa. och protokoll. På ENgelska. pust.


En nyckel hämtades idag till något nytt och spännande. och en gasque bokades. förhoppningsvis hinner jag även allt innan jag åker till afrika.

SNART AFRIKA !!  Först sommar. sol, bryggan. Vårbal och vackra vackra uppsala!!!

Kommentarer
Postat av: malin

hej sofia! hur är de? va ska du göra i afrika?, blir ju nyfiken! hoppas du får de toppen! Kram malin

2009-05-10 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback